Angeli sono con me

Rated 5.00/5 based on 1 reviews
Jay è un ragazzo nato e cresciuto a New York, dove conduce una vita interessante pur nella sua normalità. All'improvviso viene travolto da una serie di eventi e incontri inaspettati che cambieranno completamente il suo modo di vivere. Episodi e circostanze che sembrano casuali si riveleranno parte di un piano preordinato da parte dei suoi angeli custodi.

Available ebook formats: epub mobi pdf rtf lrf pdb txt html

First 20% Sample: epub mobi (Kindle) lrf more Online Reader
About Marco Marek

Marco Marek was born in Turin, Italy. He always had a fervid imagination and a passion for fantasy stories, medieval magicians, ancient history, and unexplained mysteries. While he was visiting a castle in Eastern Europe, he had the idea of writing Hyperearth.
Apart from writing, Marco is also a painter and he likes digital artwork on Photoshop. The cover of Hyperearth is his creation. He loves traveling when he has some free time.

Also by This Author

Reviews

Review by: Germano Dalcielo on July 26, 2015 :
Un racconto tutt'altro che banale e foriero di riflessioni a fine lettura. Saranno solo coincidenze o qualcosa di più? Anch'io credo che gli angeli custodi esistano e questo racconto metterà la pulce nell'orecchio agli scettici.
(reviewed the day of purchase)
Report this book